luni, 1 noiembrie 2010

Ştiinţa şi arta succesului în vânzări

Organizator: Life Key Institute, ORA NLP şi APASC "No Stress Center"
Data: 15, 16, 17, 18  noiembrie, 2010 București, sediul APASC

Durata: zilnic 17-22;
Pret: Oferta pentru curs: 185 Euro – 800 ROL (la ușă)
Cu înscriere în avans - Individual: 145 Euro – 650 ROL (min. 48 ore)
Ofertă pentru studenți și grupuri 3+: 115 Euro – 500 ROL / persoană
plata în avans 48 ore înainte de începerea cursului la Raiffeisen Bank –
RO82RZBR0000060012111695 și dovada plății prezentată la intrare
Sumele de mai sus nu includ TVA.

E-mail: office@nlpedgenow.com
www.nlpedgenow.com
Telefon: 0745-384-999 sau 0723174890.

Locatia: B-dul Libertatii nr.12, bl.113, sc.3, et.6, ap.67, interfon 67,
sector 4, tel 0213175714, visavis de Parlament la sediul APASC.

http://www.mohonkpreserve.org/picture/AutumnClimb.jpg
Te întrebi adesea...

·         Oare ştiu tot ceea ce trebuie să ştiu şi fac tot ceea ce trebuie să fac pentru a-mi asigura succesul pe piaţa în care activez?
·         Ceea ce fac în momentul de faţă îmi poate acoperi cheltuielile şi asigura traiul pe viitor?
·         De ce „tehnicile” învăţate la cursurile şi seminariile de vânzări par să nu mai funcţioneze?
·         Din ce cauză profesioniştii în vânzări îşi „pierd” abilităţile şi devin dependenţi de schimbările socio-economice şi ale mediului?
·         De ce vechile strategii nu mai dau rezultate?
·         Care este secretul supravieţuirii şi, mai mult decât atât, a prosperităţii în perioade de criză?
Fie că ai o afacere personală, eşti angajat, manager sau te afli în impas în carieră, indiferent de domeniul de activitate, vei găsi răspunsurile de care ai nevoie în această perioadă de profunde turbulenţe în mediul politico-economic. Succesul depinde, mai mult decât oricând, de abilitatea de a înţelege oamenii, a de citi modul în care se gândesc clienţii, de a recunoaşte emoţii, strategii de decizie şi adevăratele nevoi - toate acestea oferindu-ţi un avantaj competitiv pe care îl deprinzi în acest workshop.
Dacă simţi că poţi avea succes însă observi că eforturile tale sunt din ce în ce mai mari, iar rezultatele întârzie fără să știi de ce, acest seminar ţi se adresează! Aici vei înțelege de ce toate tehnicile de vânzări din lume, oricât de bine învăţate şi practicate ar fi, nu fac nicio diferenţă dacă fricile și limitările tale persistă și nu știi să le eliberezi.
Succesul poate fi predictibil! Și ar putea depăși orice statistică publicată sau calculată dacă strategiile învăţate sunt folosite în cadrul unor comportamente care produc rezultate predictibile și se află total în afara stării tale de conștiență.

Pune-ţi întrebarea: Ce-ar fi dacă în urma acestui seminar...
·         Ai avea experienţa descoperirii şi eliberării blocajelor subconştiente cauzate de evenimente cu emoţii negative din trecutul personal?
·         Ai şti să-ţi construieşti "carisma"?
·         Ai cuceri admirația unor persoane dificile fără a fi “manipulator”?
  • Ai şti să afli procesul gândirii, pentru a ajuta clientul să ia cu încredere decizia de cumpărare?
  • Ai folosi comunicarea subconştientă pentru eliminarea barierelor clientului?
  • Ai şti să răspunzi oricărei obiecţiuni?
  • Ca urmare, ce-ar fi dacă ţi-ai creşte vânzările și venitul, prin duplicarea succesului personal în colectivul tău de lucru și ai avea flexibilitatea și creativitatea unui artist talentat care „vede”, „aude” și „conduce” acţiunile sale, ca un dirijor de clasă?

Oferă-ţi acum experienţa a ceea ce este posibil!
Foloseşte tehnicile de vânzare cu care eşti confortabil, în sincronism cu gândirea clientului şi capătă acel avantaj de care ai nevoie pentru a concluziona vânzarea rapid, etic și la totala satisfacție a părţilor implicate!

Din tematică:
o    Modele de comunicare
o    Crearea legăturilor subconştiente cu ceilalţi
o    Folosirea limbajului şi a jargonului - formularea ofertei  pe "limba" clientului
o    Reprezentări interne
o    Mintea subconștientă și directivele ei primare
o    Autodialogul și efectele sale
o    Acuitatea vizuală - cum să "citeşti" clientul
o    Presupuneri lingvistice
o    Ancore și utilizarea lor pentru inducerea stărilor dezirabile
o    Stabilirea unui obiectiv în viitor
o    Eliminarea emoțiilor negative
o    Depistarea şi eliminarea deciziilor și convingerilor limitatoare
o    Procesul vânzării - Unde sunt acum?
o    Crearea contrastului pentru acceptarea ușoară a valorii ofertei prezentate
o    Citirea şi utilizarea strategiilor de decizie
o    Tratarea obiecţiunilor clientului
o    Concluzionarea vânzării cu succes
o    Structura procesului de negociere
o    Exerciţii practice pentru confirmarea succesului în folosirea tehnicilor învățate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu